22 Mayıs 2008 Perşembe

tatil

Yazmayalı nerdeyse 20 gün olmuş yoğun ve hastalıklarla geçti hem bebiş hemde ben hastalandık. Üç günlük tatili dört gözle bekle ve hasta olup sadece yatmak için halin olsun,neyse şimdi daha iyiyiz ama şu bahar yorgunluğu bir yerleşti pir yerleşti gitmek bilmiyor.Bu günler çok sıcak birden gelince alışmakta zor.

Bebiş yürümekte biraz gecikti 14 aylık ve tam yürümüyor 4-5 adım atıyoruz ve bundan çok mutlu oluyoruz. Ablalar okuldan bayagı sıkıldılar ve kuzenlerini çok özlediler dört gözle tatili bekliyorlar büyük yegenim lise giriş sınavına girecek inşallah istediği yere girer. bu yıl yarıyıl tatilindede gelemediler ve biz onları çok özledik Beyşehir'deler, uzak olunca özlem daha büyük oluyor. en küçük kardeşim Adana'a onlarıda çok özledik okul dolayısıyla onlarda fazla gelemiyorlar birde kardeşimin işi fazla seyahat gerektiren bir iş olunca evdede fazla kalamıyor.

Artık yaşlanıyoruz herhalde çünkü çok çabuk yoruluyorum,yoruluncada hiç bir şey yapmak istemiyorum. İşyerinde hiç bir iş yapmasak bile ki çok iş oluyor,çok yoruluyoruz gündüz eve gidince yapmayı planladığım hiç bir şeyi yapmak gelmiyor içimden. Bu günlerde sadece uyumak istiyorum, beynimi ve kendimi çok yorgun hissediyorum, tatillllllllll nolur çabul gelllll.

Hiç yorum yok: