22 Mayıs 2008 Perşembe

eski blogdan bir yazı

Yasenin ne demek
18/4/2008 ·
İlk olarak ismimizin anlamından başlayalım. Çok sevgili bir nüfus memurumuzun azizliğine uğramışım ve Yasemin olması gereken ismim olmuşmu Yasenin öncelikle emekli sandığından başlamak üzere her yerde isim düzeltme ve her yerde niye böylediye açıklama yapmak dibi bir dert sahibi olduğum için sayın nüfus memurunu rahmetle anıyorum.
Gelelim Balsemin ve Gülsemin isimlerine canım babacığımın çok sevdiğim bir teyzesi vardı beni Yaseminim , Balseminim ,Gülseminim diye severdi hem onu rahmetle anmak hemde bir farklılık olsundu iyi oldu sanırım. Benim çok hoşuma gidiyor babama bahsettim oda çok beğendi.
Yokluğumuzda neler yaptık 3 kızımız var sonunucu tesedüfen ve istemiyorken doğdu oda ayrı bir yazı olur.1 numara 13 yaşında 7. sınıfa gidiyor ve tam kavak yelleri misali bir ergen olma yolunda ilerliyor annesine hergün küçük çaplı krizler yaşatsada annesinin ilk göz ağrısı tombik kızım canım benim seni çok seviyorum.
2 numara 9 yaşında 2 sınıfa gidiyor aslında ve genelde çok uyumlu bir çocuk ama arada abla vari olaylarda yok değil derslerde çoğu zaman yardım isteyen ve beraber çalışmak istiyor annesinin minnoş kızı kedi kızı senide çok seviyorum.
Gelelim 3.numaraya süpriz kızıma 8 yıl sonra bana tekrar anneliği yaşatan yuşum bebişim sen okadar tatlısınki seni iyiki doğurmuşum , iyiki varsın yoksa bu zor günleri nasıl atlatırdık güzel kızım seni görmek bile dertlerimi unutturuyor çalışan anne olmak çok zor olsa bile canım annem senin desteklerin olmasa ben nasıl büyütürdüm onları , çocuklarımı kime emanet edip işime gönül rahatlığıyla gelebilirdim iyiki varsın Allah seni başımızdan eksik etmesin.Babacığım seninde emeklerin unutulmaz derslerde başımız ne zaman sıkışsa sen yetiştin bu arada babam emekli öğretmen annem ev hanımı ama kendisini her konuda yetiştirmiş kültürlü bir kadın çocuklarımın sizin yanınızda büyümesi ayrıca çok önemli sizleri çok seviyorum Allah sizi başımızdan eksik etmesin
Eşim gazelvaktinin dediği gibi çoğu zaman yatalak ve bir televizyonkolik hal böyle oluncada bütün sorumluluk benim üzerimde çocukların veli toplantısına gidilecek ben, doktora gidilecek yine ben yani ne kadar yorulduğumu ve sorumluluklarımın nasıl çok olduğunu siz anlayın işte.
Bunların haricinde yorucu bir hafta oldu çarşamba günü 2 numaranın veli yoplantısı vardı ona gidildi 2 numaram bayağı çalışkan son yapılan testte 60 soru var ful doğru ilçe birincisi oldu (burda lütfen Maşallah diyelim nazardan çok korkarızda) ne kadar mutlu oldum bir ara kendine olan güvenini kaybetmişti ,ama şu anda oda çok mutlu bende bu başarının darısı 1 numarama inşallah.
Saat 5 te işten çıkılacak annem iş yerime yakın hemen gidilecek bebişle buluşulup emzirilip hasret giderilecek sonra 2 numaranın okuldan çıkması beklenecek ve eve gidip yemek yapılacak mutfak toplanıp bebiş uyutulup gidilebilinirse bir konferansa gidilecek gidilemezse yorgunluktan bayılma ihtimali biraz yüksek bakalım ne olacak görcez.
Yorum (0)
blog

Hiç yorum yok: