10 Mayıs 2008 Cumartesi

Adana















Niye durmadan Adana diyeceksiniz biz şu an Osmaniye'li olmamıza rağmen bir türlü Adana'dan kopamadık hala çok seviyouz ve çok özlüyoruz.

Dünden bu yana ne yaptık çok yoğun bir hafta olmasada ben bu hafta kendimi çok yorgun


hissediyorum.Bu gün cumartesi biz öğleye kadar çalışıyoruz.Mesai çıkışı Annemin hediyesini aldım dönüşte yürüyüş olsun diye yürüyerek geldim ilçemiz küçük ve bizim semt t-o-k-i biraz şehir dışında olduğundan eve yaklaştıkça yürüyemez oldum ,birde bir kaç gündür yağmur yağıyor bu günde dağlara kar yağmış bir ara çok üşüdüm sanırım hasta olacağım kendimi hiç iyi hissetmiyorum.
yukarıdaki resimler güzel Adana'mızdan merkez cami ve yanındaki park

yarın ANNELER GÜNÜ şimdiden tüm annelerin anneler gününü kutlarım.


















Hiç yorum yok: