8 Ekim 2008 Çarşamba

STRES

Hiç tadım yok epeyce zamanda yazmadım bayram yazım bile yok insanın morali bozuk olunca içinden hiç bir şey yapmak gelmiyor.Sebep birazda çok sevdiğim blogların ya şifreye geçmesi yada kapatması. Bu olay beni bayağı üzdü bu morallede yazmak içimden gelmedi sadece okudum.Hayat rutininde devam ediyor bazan stres tavan yapıp beni çileden çıkarsada,kızlar bazen fenalık geçirtsede ve kıskançlık had safhada olsada yinede çocuklarımı çok seviyorum.İnsan bazen sıkıntılarını kimseyle paylaşamıyor belki bir kız kardeşim olsaydı ve onunla dertlerimi ve sevinçlerimi paylaşabilseydim.
Kardeş kıskançlığı için tavsiyeler bekliyorum inanın bazen çok bunaltıyor bu konu beni ne yapacağımı bilemiyorum.konuşmak bile bazen hiç fayda etmiyor yardımmmmm lütfennnn

4 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Kız kardeş gerçekten çok çok güzel birşey.
Benim ablam var, o kadar iyi anlıyoruz ki biribrimizi.Bazen bir olayı birimiz anlatırken diğeri tıpkı kendi yaşamış gibi tamamlama yapabiliyor.

Ama eğer kabul edersen ben senin kardeşin olurum:)

Bak isimlerimiz bile uyumlu filan.
Kardeş olmak için sebep çok yeterki iste.

SEVGİLER

KelebekGibi dedi ki...

Bu konuda yardim edemiycem tek cocuklu biri olarak, bende kardesi olsa belki iyi olur diyorum benim yakama yapismaktan kurtulurum diye:)
Bu arada sagol bana yazdigin ayva yeme tavsiyesi icin:) Bir sonraki hamilelige kismetse:)

yasenin dedi ki...

sevgili yasemin tabiki kardeşliğini kabul ederim ve içtenliğin için çok teşekkür ederim ve seninle kardeş olmayı çok isterim çok öptüm

yasenin dedi ki...

sevgili kelebekgibi bazen iki çocuk çok güzelde bazende stres sebebi birazda benimkiler ben çalıştığım için böyleler sanırım beni pek paylaşamıyorlar inşallah gamzeli ve kerdeşini kıskanmayan çocukların olur inşallah