30 Ekim 2008 Perşembe

OLUP BİTENLER

Geçen hafta ilde seminer vardı blogların kapatıldığını sonradan gördüm ama kendi blogumu okuyabiliyordum sonra tamamen açıldı inşallah bir daha başımıza böyle şeyler gelmez.Seminer güzel geçti fakat yorucu oldu her gün gidiş geliş yapmak çok zormuş.
İşyerime en kötü ihtimalle 30 dk da yürüyerek gidebiliyorum,dolmuş çok nadir geçiyor arabamız yok onun için genelde yürüyorum iyide oluyor eskisi kadar yorulup tıkanmıyorum.İşyerinde sürekli uygulama değişiklikleri oluyor bizde yetişmeye çalışıyoruz.
Büyük kızım dün Şanlıurfa'ya geziye gitti güzel geçmiş halinden memnun ortanca kızım gitar kursu diye tutturdu dün gitti herhalde devam edecek.Miniğim çok haraketli ve çok muzip yapma dedğimiz şeyleri inadına gözümüze içine bakarak yapıyor ve koşarak kaçıyor çok meraklı ve herşeyi karıştıran bir çocuk günler böyle geçip gidiyor.
E amcam hastaneden çıktı ve düzeliyor inşallah kısa zamanda tamamen düzelir.
Ben sonbahar çocuğu olduğum için sonbaharı ve özellikle eylül ayını çok seviyorum,adım eylül olsun isterdim çocuklarımdan biri eylülde olsaydı onlarada koymak isterdim ama yinede ismimi seviyorum sevgili nüfus memuru hernekadarda yanlış yazmış olsada.
Pazar günü börek için hamur yoğurmak gerekiyor ortanca kızım ısrarla ben yoğurayım dedi bende izin verdim yoğurken bundn sonra hamurları ben yoğurmak istiyorum dedi niye dedim hamur yoğurduğumda benimle daha çok ilgileniyorsun dedi.Dün akşamda kurabiye hamuru yoğurmak gerekti yine ben diye atladı niye dedim benimle daha çok ilgileniyorsun ya dedi, benimle beraber vakit geçirmeye bayılıyor ama ablası olmadan çünkü hemen çatışma başlıyor ve iki kız eve sığmıyorlar.Dün gündüz evi temizledim akşamda salamura yeşil zeytin yaptım bayağı yorulmuşun bir bayram yazısı yazmak istedim ama fırsat olmadı.

7 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

İyi haberlerini aldığıma sevindim.
Eylül ismini bende severim "hüzün" barındırır sanki içinde benim gibi.
Yürüyüş te iyi oluyor, bazen de yorucu.
Kolaylıklar diliyorum.

yasenin dedi ki...

Teşekkür ederim ilgine sağolasın blogumun rengimi sonbahar yaptım hüzüne aynen devam.ALLAHIM BİZEDE GÜZEL GÜNLER GÖSRTERECEK İNŞALLAH

yasenin dedi ki...

anneciğim siten çok güzel!
benimkindende güzel!lost şarkısı
güzellik katmış.kızın zeynep

yasenin dedi ki...

teşekkür ederim minnoş kuzum

öykü dedi ki...

Adınızı önce yasemin diye okumustum .Dıkkatle bakınca Yasenin oldugunu gördüm . Ne kadar özgün bir ad ve cok ta hoş .Yazılarınızdan cok seker , sevgi dolu bir insan oldugunuzu görüyorum .Yolumuzun kesişmesıne sevındım.Sevgiler...

yasenin dedi ki...

sevgili öykü çok güzel yazıyorsun evet önceki yazılarımındada bahsettiğim gibi çok sevgili nüfus memurumuz sağolsun böyle bir ismim olmuş.senin yazılarını okumak çok güzel

öykü dedi ki...

Yasenin begenmen benı cok mutlu edıyor..
Insan bırılerının sesını( yorum ) olarak aldıgında ve paylastıgınd yazmak ıcın cok daha buyuk bı ıstek duyuyor tsk ederım:)