21 Ağustos 2008 Perşembe

süpriz






















Balkonumdaki güzellikler

Bugün eve geldikki süpriz eşim akşam yemeği hazırlamış yani o kadar makbule geçtiki anlatamam ,insan arada sıradada olsa böyle incelikler bekliyor
Haftaya 5 gün izin alıp Adana'ya gidiyoruz kızlarla aslında çok sıcak ama başka vakit yok hem okullar başlayacak hemde ramazan geliyor. Adana'ya gitmeyeli çok oldu özledim ama miniğimle nasıl gezeceğimide bilmiyorum.

Kızlar tatil için bayağı heyecan yapıyorlar inşallah diledikleri gibi güzel geçer.Üç dayı ,bir amca,iki amca kızı ,bir kardeş,bir kayın hepsinide görmek istiyorum ama sıcakta nasıl olacak bilmiyorum ve bu sıralar çok yorgunum ayaklarımın altı ağrıyor dinlenmekte istiyorum inşallah güzel bir tatil olur.

5 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

İyi tatiller diliyorum.

gülücüklerim benim dedi ki...

gülü güle gidin ve dönün, iyi tatiller

yasenin dedi ki...

teşekkür ederim sağolun

уαѕємin... dedi ki...

ne hoş resimler bunlar


iyi tatiller ;)

yasenin dedi ki...

yaseminler buluşması gibi oldu teşekkür ederim.iyiki varsınız.