13 Ağustos 2008 Çarşamba

küçük mutluluklar

Dün akşam kızlarım yemek yapmışlar öğleden sonra eve gelmişlerdi bizim ev işyerine uzak öyle olunca çocuklar benimle annannelerine gidiyorlar akşamüstü toplanıp eve geliyoruz.Zor hayat benimki aslında ama bu arada kızların jesti bir harika oldu.



Bu akşamüstü eve geldik süpriz eşim, evimizin babası gelmiş..)) Miniğim babasını çok özlemiş öpüp durdu uyuyana kadar ama koca aynı koca ne kadarda özlediğini söylesede yine hiç bir şeye tahammülü yok bağırıp duruyor.



Miniğime canbebe bez almıştım pişman oldum bu güne kadar hiç pişik olmayan bebişim pişik olmuş banyo yaptırdım iyice ilaçladım nasıl ağlıyor inşallah sabaha kadar iyileşir.



Havalar burda çok nemli ve sıcak acayip insanı bunaltıyor. İnsanın içinden birşey yapmak gelmiyor sonbahar gelsede hava biraz serinlese eşim bir iş bulsa maddi zorluklar azalsa çok şey istemiyorum aslında ama olmuyor bundada vardır belki bir hayır ,dualarızı bekliyorum benim dualarım sanırım az geliyor.Aslında yazmak istiyorum ama kafamı toparlayamıyorum eşim sürekli ne yapıyorsun diye taciz ediyor artık bana müsade.

Hiç yorum yok: