18 Mayıs 2009 Pazartesi

TEMİZLİK-BEBEK MENEKŞELER


Biobelindalarım geldi 3 Gündür deli gibi temizlik yapıyorum cumartesi önce mesai sonra annemim mutfağını ve 2 halısını hallettik pazar günü kışlık yazlık kaldırma ,camlar ve ev süpürme pazartesi bizim 3 odada halı döşeli onlar silindi ve çok kolay kurudu çünkü çöl sıcağımı var nedir tekrar ev süpürme bu arada yataklar güneşletildi kaldırıldı.ay ay :)) ne çok iş yapmışız maşallah diyelim nazar olmasın.daha önce resimlerini gördüğünüz menekşelerim yavruladı bende saksını kenarlarına farklı menekşe yaprakları koymuştum onlarda çimlendi ve dün akşam bu hale geldiler çok güzeller değilmi :))) yine bir maşallah.menekşelerimin bereketinden rabbim evlerimizede nasip etsin inşallah AMİNNNNNNNNNN.

4 yorum:

zehra dedi ki...

cak guzelmıs bu menekseler bahar gelınce ınsanın gozu yesıl gormek ıstıyor devamlı

Unknown dedi ki...

hızına hayran olmamak elde değil.bir sürü iş yapmışsınız.menekşeler çok güzel gözküyor.

yasenin dedi ki...

evet çok hızlı 3 gün hatta 4 gün geçirdim kızları osmaniyeye lcw götürdüm biraz alış veriş yaptılar.geriye dönüp bakınca çok hızlı ve iş yönünden bereketli 4 gün geçirmişim.ama tertemiz evdede oturmanın keyfinede diyecek yok yani. menekşelerimi çok seviyorum bebek gibi büyümelerini seyretmek çok güzel sevgiler

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak karamu reading your blog