28 Mart 2009 Cumartesi

Başımız sağolsun



Başımız sağolsun Muhsin Yazıcıoğlu'na ve beraberindekilerin yakınlarına ve tüm sevenlerine sabır diliyorum.Rabbim mekanlarını cennet etsin inşallah.

Üşüyorum

Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır

Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum

Gözlerim parke parke taş duvarlarda

Açılıyor hayal pencerelerim

Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak

Güvercinler ülkesinde dolaşıyor

Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp

Mis gibi nane kokuları arasında

Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmış her şey Güne gülümserken papatyalar

Dualar gibi yükselir ümitlerim

Güneşle kol kola kırlarda koşarak

Siz peygamber çiçekleri toplarken

Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde

Ben sonsuzluğu düşünüyorum

Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum

Durun kapanmayın pencerelerim

Güneşimi kapatmayın

Beton çok soğuk, üşüyorum..

Muhsin Yazıcıoğlu




3 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN ÇOK ÜZÜLDÜM İNŞALLAH ŞEHİT OLMUŞLAR MEKANLARI CENNET OLSUN...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Huzur icinde yatsin :(

MAVİ UMUT dedi ki...

Bu kadar değerli bir insan olduğunun böylesine farkında olmadığım için üzülüyorum. Toprağı bol olsun.