14 Eylül 2008 Pazar

İŞ GÜÇ

Bu hafta okadar çok yoruldumki iş yerinde 2 kişi çalıştık maaşlar ve öğretmenlerin tazminatlarını ödedik tabiki bu kadar çalışmaya bize sıfır zam nasıl bir moralle çalıştığımızı siz tahmin edin.Bu hafatda diğer ödemeler var neyseki arkdaşımızın biri izinden dönüyor.
Dün işe gitmedim buzdolabını temizledim derin dndurucuya kışlık yeşil fasulye koydum bu işte fazla yorucu geldi herhalde artık yaşlanıyoruz.Bu günde ortanca kızımın saçlarını ucundan biraz kesip düzelttim,camları sildim perdeleri yıkadım. Ramazan gayet güzel gidiyor önceki senelerde sahurda yiyemezdim ve ertesi gün midem ağrırdı, bu sene sabah azıcık ağrıyor ve rahatlıyorum.
Bir haftadır ara ara alşam üstü veya akşam yağmur yağıyor biraz serinledik artık o kadar terlemiyoruz ve bunalmıyoruz.
Kızlar okula başladı defterler alındı kaplandı okula alışmaya çalışıyorlar.Büyük kızımın dersaneside başladı inşallah geçen yıldan daha iyi bir performans baekliyorum.Miniğim bizi cezbederek büyümeye devam ediyor.Bu gün 18 aylık oldu çok net konuşamasada derdini anlatabiliyor özellikle uyku ve mama,meme konularında. Kızların odalarına girip kitaplarını ve kalemlerini karıştırmaya bayılıyor.

Hiç yorum yok: